Più infurmazione nantu à a Resistenza R, l'Induttanza L, è a capacità C

In l'ultimu passaghju, avemu parlatu di a relazione trà a Resistenza R, l'Induttanza L, è a capacità C, quì discuteremu qualchì infurmazione in più nantu à elle.

In quantu à u mutivu per chì l'induttori è i condensatori generanu reattanze induttive è capacitive in i circuiti AC, l'essenza si trova in i cambiamenti di tensione è corrente, chì risultanu in cambiamenti di energia.

Per un induttore, quandu a corrente cambia, u so campu magneticu cambia ancu (l'energia cambia). Sapemu tutti chì in l'induzione elettromagnetica, u campu magneticu induttu impedisce sempre u cambiamentu di u campu magneticu originale, dunque quandu a frequenza aumenta, l'effettu di questu ostaculu diventa più evidente, vale à dì l'aumentu di l'induttanza.

Quandu a tensione di un condensatore cambia, a quantità di carica nantu à a piastra di l'elettrodu cambia ancu di cunsiguenza. Ovviamente, più veloce cambia a tensione, più veloce è più grande hè u muvimentu di a quantità di carica nantu à a piastra di l'elettrodu. U muvimentu di a quantità di carica hè in realtà a corrente. In poche parole, più veloce cambia a tensione, più grande hè a corrente chì scorre attraversu u condensatore. Questu significa chì u condensatore stessu hà un effettu di bloccu più chjucu nantu à a corrente, ciò chì significa chì a reattanza capacitiva diminuisce.

In riassuntu, l'induttanza di un induttore hè direttamente proporzionale à a frequenza, mentre chì a capacità di un condensatore hè inversamente proporzionale à a frequenza.

Chì sò e differenze trà a putenza è a resistenza di l'induttori è di i condensatori ?

I resistori cunsumanu energia in i circuiti DC è AC, è i cambiamenti di tensione è corrente sò sempre sincronizati. Per esempiu, a figura seguente mostra e curve di tensione, corrente è putenza di i resistori in i circuiti AC. Da u graficu, si pò vede chì a putenza di u resistore hè sempre stata più grande o uguale à zeru, è ùn serà micca inferiore à zeru, ciò chì significa chì u resistore hà assorbitu energia elettrica.

In i circuiti AC, a putenza cunsumata da e resistenze hè chjamata putenza media o putenza attiva, indicata da a lettera maiuscula P. A cusì detta putenza attiva rapprisenta solu e caratteristiche di cunsumu energeticu di u cumpunente. Sè un certu cumpunente hà un cunsumu energeticu, allora u cunsumu energeticu hè rapprisentatu da a putenza attiva P per indicà a magnitudine (o a velocità) di u so cunsumu energeticu.

È i condensatori è l'induttori ùn cunsumanu micca energia, a immagazzinanu è a liberanu solu. Frà elli, l'induttori assorbenu l'energia elettrica in forma di campi magnetichi d'eccitazione, chì assorbenu è cunvertenu l'energia elettrica in energia di campu magneticu, è dopu liberanu l'energia di u campu magneticu in energia elettrica, ripetendu continuamente; In listessu modu, i condensatori assorbenu l'energia elettrica è a cunvertenu in energia di campu elettricu, mentre liberanu l'energia di u campu elettricu è a cunvertenu in energia elettrica.

L'induttanza è a capacità, u prucessu di assorbimentu è liberazione di l'energia elettrica, ùn cunsumanu micca energia è ùn ponu esse chiaramente rapprisentate da a putenza attiva. Basatu annantu à questu, i fisici anu definitu un novu nome, chì hè a putenza reattiva, rapprisentata da e lettere Q è Q.


Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2023