Un induttore hè un cumpunente chì pò cunvertisce l'energia elettrica in energia magnetica è almacenà la. Hè un dispusitivu fattu basatu annantu à u principiu di l'induzione elettromagnetica. In i circuiti AC, l'induttori anu a capacità di impedisce u passaghju di l'AC, è sò spessu usati cum'è resistenze, trasformatori, accoppiamenti AC è carichi in i circuiti; Quandu l'induttore è u condensatore sò cumminati, ponu esse aduprati per a sintonizazione, u filtraggio, a selezzione di frequenza, a divisione di frequenza, ecc. Dunque, hè largamente adupratu in campi cum'è a cumunicazione, l'elettronica di cunsumu, l'automatizazione di l'uffiziu di l'urdinatori è di e periferiche, è l'elettronica automobilistica.
I cumpunenti passivi includenu principalmente condensatori, induttori, resistenze, ecc. L'induttori sò i secondi cumpunenti passivi più grandi, chì rapprisentanu circa u 14%, principalmente aduprati per a cunversione di putenza, u filtraggio è l'elaborazione di u signale.
U rolu di l'induttanza in i circuiti include principalmente a filtrazione efficace di i signali, a filtrazione di u rumore, a stabilizazione di a corrente è a soppressione di l'interferenze elettromagnetiche. A causa di u principiu fundamentale di l'induttanza, hè largamente aduprata in i prudutti elettronichi, è guasi tutti i prudutti cù circuiti utilizanu l'induttanza.
U campu d'applicazione downstream di l'induttori hè relativamente estensivu, è a cumunicazione mobile hè u più grande campu d'applicazione di l'induttori. Divisu per u valore di pruduzzione, in u 2017, a cumunicazione mobile rapprisentava u 35% di l'usu di l'induttore, l'urdinatori rapprisentavanu u 20% è l'industria rapprisentava u 22%, classificandosi trà i primi trè campi d'applicazione.
Data di publicazione: 11 dicembre 2023