Induttori usati in l'automobile

E bobine induttive, cum'è cumpunenti basi in i circuiti, sò largamente aduprate in l'automobile, cum'è e valvole solenoidi, i motori, i generatori, i sensori è i moduli di cuntrollu. Capisce currettamente e caratteristiche di funziunamentu di e bobine pone una basa solida per ammaestrà i principii di funziunamentu di sti cumpunenti.

A funzione di l'induttori per l'interruttori di cuntrollu automobilistici. L'induttore utilizatu in l'automobile hè unu di i trè cumpunenti basi essenziali in i circuiti.

L'induttori utilizati in l'automobile sò principalmente applicati in i dui settori principali seguenti: prudutti elettronichi tradiziunali, cum'è l'audio di l'automobile, i strumenti di l'automobile, l'illuminazione di l'automobile, ecc. U secondu hè di migliurà a sicurezza, a stabilità, u cunfortu è i prudutti di divertimentu di l'automobile, cum'è l'ABS, l'airbag, i sistemi di cuntrollu di putenza, u cuntrollu di u chassis, u GPS, ecc.

A ragione principale per a quale l'induttori utilizati in e vitture sò largamente utilizati in l'industria automobilistica hè per via di l'ambiente operativu difficiule, l'alte vibrazioni è i requisiti di temperatura elevata. Dunque, hè stata stabilita una soglia relativamente alta per sustene i cumpunenti elettronichi per entre in questa industria.

Parechji induttori automobilistici cumunimenti usati è e so funzioni. U mercatu cinese di l'elettronica automobilistica hè entratu in un periodu di sviluppu rapidu, chì hà purtatu à a dumanda di cumpunenti magnetichi. A causa di l'ambiente operativu difficiule, di l'alte vibrazioni è di i requisiti di alta temperatura di l'automobile, i requisiti di qualità per i prudutti di cumpunenti magnetichi sò particularmente severi.

Ci sò parechji tippi cumuni d'induttori automobilistici:

1. Induttanza di corrente alta

Dali Electronics hà lanciatu un induttore di vittura cù una dimensione di 119, chì pò esse adupratu in a gamma di temperature da -40 à +125 gradi. Dopu avè applicatu una tensione DC di 100V trà a bobina è u core magneticu per 1 minutu, ùn ci hè statu alcun dannu à l'insulazione o danni R50 = 0,5uH, 4R7 = 4,7uH, 100 = 10uH valore di induttanza.

2. Induttanza di putenza SMT

Questu induttore di vittura hè un induttore di a serie CDRH, cù una tensione DC di 100V applicata trà a bobina è u core magneticu, è una resistenza d'isolamentu di più di 100M Ω. I valori d'induttanza per 4R7 = 4,7uH, 100 = 10uH è 101 = 100uH.

3. Induttori di putenza à alta corrente è alta induttanza per veiculi elettrici

L'ultimu induttore di putenza schermatu introduttu di recente in u mercatu hè adattatu per i sistemi di start-stop di veiculi elettrici chì necessitanu una alimentazione è un filtraggio à alta corrente, cù valori di induttanza chì varianu da 6,8 à 470? H. A corrente nominale hè 101,8 A. Dali Electronics pò furnisce prudutti persunalizati cù valori di induttanza persunalizati per i clienti.

Da i novi prudutti sopra citati di cumpunenti magnetichi elettronichi per l'automobile, si pò vede chì cù a pupularizazione di l'applicazioni multifunziunali in l'elettronica automobilistica, i cumpunenti magnetichi si stanu sviluppendu versu alta frequenza, bassa perdita, resistenza à alta temperatura è forte capacità anti-interferenza. Dali Electronics hà ottenutu risultati di ricerca notevuli in induttori/trasformatori automobilistici.

Eccu alcune funzioni di l'induttori di putenza automobilistici: Effettu di bloccu di corrente: A forza elettromotrice autoindotta in a bobina si oppone sempre à i cambiamenti di corrente in a bobina. Pò esse divisa principalmente in bobine di strozzatura ad alta frequenza è bobine di strozzatura a bassa frequenza.

Funzione di sintonizazione è di selezzione di frequenza: E bobine induttive è i condensatori ponu esse cunnessi in parallelu per furmà un circuitu di sintonizazione LC. Sè a frequenza di oscillazione naturale f0 di u circuitu hè uguale à a frequenza f di u signale non AC, allora l'induttanza è a capacità di u circuitu sò ancu uguali. Dunque, l'energia elettromagnetica oscilla avanti è indietro trà l'induttanza è a capacità, chì hè u fenomenu di risonanza di u circuitu LC. Durante a risonanza, per via di l'equivalenza inversa trà l'induttanza è a capacità di u circuitu, l'induttanza di a corrente tutale in u circuitu hè a più chjuca è a corrente hè a più grande (riferendusi à u signale AC cù f = f0). Dunque, u circuitu risonante LC hà a funzione di selezziunà a frequenza è pò selezziunà u signale AC cù una certa frequenza f.


Data di publicazione: 04 dicembre 2023