L'induttanza serve à avvolge u filu in una forma di bobina. Quandu a corrente scorre, si formerà un forte campu magneticu à e duie estremità di a bobina (induttore). Per via di l'effettu di l'induzione elettromagnetica, questu impedirà u cambiamentu di corrente. Dunque, l'induttanza hà una piccula resistenza à a corrente continua (simile à un cortu circuitu) è una alta resistenza à a corrente alternata, è a so resistenza hè ligata à a frequenza di u signale AC. Più alta hè a frequenza di a corrente AC chì passa per u listessu elementu induttivu, più grande hè u valore di resistenza.
L'induttanza hè un elementu di almacenamiento d'energia chì pò cunvertisce l'energia elettrica in energia magnetica è almacenà la, di solitu cù un solu avvolgimentu. L'induttanza hè nata da a bobina à core di ferru aduprata da M. Faraday in Inghilterra in u 1831 per scopre u fenomenu di l'induzione elettromagnetica. L'induttanza ghjoca ancu un rolu impurtante in i circuiti elettronichi.
Caratteristiche di l'induttanza: Cunnessione CC: si riferisce à u fattu chì in u circuitu CC, ùn ci hè micun effettu di bloccu nantu à a CC, chì hè equivalente à un filu drittu. Resistenza à a CA: U fluidu chì blocca a CA è produce una certa impedenza. Più alta hè a frequenza, più grande hè l'impedenza generata da a bobina.
Effettu di bloccu di corrente di a bobina d'induttanza: a forza elettromotrice autoindotta in a bobina d'induttanza hè sempre resistente à u cambiamentu di corrente in a bobina. A bobina induttiva hà un effettu di bloccu nantu à a corrente AC. L'effettu di bloccu hè chjamatu reattanza induttiva XL, è l'unità hè ohm. A so relazione cù l'induttanza L è a frequenza AC f hè XL = 2nfL. L'induttori ponu esse principalmente divisi in bobina di choke d'alta frequenza è bobina di choke di bassa frequenza.
Sintonizazione è selezzione di frequenza: U circuitu di sintonizazione LC pò esse furmatu da a cunnessione parallela di a bobina d'induttanza è di u condensatore. Vale à dì, se a frequenza d'oscillazione naturale f0 di u circuitu hè uguale à a frequenza f di u signale non AC, a reattanza induttiva è a reattanza capacitiva di u circuitu sò ancu uguali, dunque l'energia elettromagnetica oscilla avanti è indietro in l'induttanza è a capacità, chì hè u fenomenu di risonanza di u circuitu LC. Durante a risonanza, a reattanza induttiva è a reattanza capacitiva di u circuitu sò equivalenti è inverse. A reattanza induttiva di a corrente tutale di u circuitu hè a più chjuca, è a quantità di corrente hè a più grande (riferendu si à u signale AC cù f = "f0"). U circuitu risonante LC hà a funzione di selezziunà a frequenza, è pò selezziunà u signale AC cù una certa frequenza f.
L'induttori anu ancu e funzioni di filtrà i signali, filtrà u rumore, stabilizà a corrente è supprimà l'interferenze elettromagnetiche.
Data di publicazione: 03 di marzu di u 2023